7/8/09

So far away.

(Prague and Karlovy Vary, Czech Rep.)

2 comentarios:

  1. Siempre he querido ir a Praga. De hecho, tengo unos amigos allí... algún día tendré que hacerles una visita sorpresa e insalarme una semana en su casa xD

    En cuanto a la peli de HP, si le tienes cariño a los libros como yo, no la mires.

    Feliz verano Anna,
    Un beso.

    ResponderEliminar
  2. T'escric a esta perque aquestes fotos em tornen realment boja.

    Aquesta cançó és...bff crec que no tinc paraules per expressar el que em fa sentir aquesta cançó. És com tancar els ulls i oblidar per uns minuts qui sóc, és convertir-me en aquell piano i cada múscul dels dits del pianista... Em tranquilitza i m'envia lluny de tot. Necessito escoltar-la un cop al dia desde fa 2 mesos.

    Espero que realment em duri força això del blog. Magrada l'ambient que hi ha:)

    Un petonet maca!

    ResponderEliminar